torsdag den 25. september 2014

Det er nu mig der har overtaget tasterne og vil kort give et resume af dagene her i Athen. Vi ankom tirsdag eftermiddag, hvor solen skinnende fra een skyfri himmel og temperaturen stod på 34 grader:-)
Onsdag stod den på afhentning af start nummer, hvilket gik smertefrit - alle papirer var iorden og vi kunne nyde resten af dagen, bla. Med en dukkert i det skønne middelhav!
Om aftenen fik vi selskab af resten af de danske deltagere og vi spiste fælles aftensmad. Under måltidet blev der udvekslet historier og oplevelser fra tidligere år og det fik både Thomas og jeg til at blive usikre på "vores raceplan"... En ting er sikkert, der er mange deltagere men aldrig den samme  oplevelse og alle med hver deres erfaring..
Vi blev dog enige om at ændre en ting og det var, at Thomas ikke skal være 100 % afhængig af min support, dels pga faren for at jeg farer vild i det græske landskab og fordi det er svært at spå om tiderne for hvornår Thomas når de checkpoints hvor det, for mig er muligtat give support.
Torsdag afleverede vi alle de 15 dropbags som vi havde og kunne nu ikke ændre på noget. Dette var en god fornemmelse og nu gjaldt det blot om at dagen skulle gå, så løbet kunne starte. Resten af torsdagen er gået med en lille hyggelig løbetur (midt i middagssolen, py...) og efterfølgende har vi slappet af med en god bog og deltaget i Info mødet!
Nu vil vi nyde en forhåbentlig veltilberedt Spartathlon middag her på hotellet og helt sikkert gå tidlig i seng...
De næste dage vil, uden tvivl blive en kæmpe oplevelse og en sindsyg stor udfordring for Thomas og sikkert også mig... Mig alene i en bil her i Grækenland og med en mand som har sat for at løbe 246 km fra Athen til Sparta - jeg håber virkelig det vil lykkedes ham - pøj pøj Thomas!!!
Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar